Äntligen dags att baka macarons

För inte så länge sedan blev jag döförälskad i den vackra skapelsen macarons. Men jag har dragit mig in i det sista på att baka dom själv. Men efter att både ha blivit utmanad av en vän, som lyckades göra dom på första försöket och ha besökt självaste Ladurée inne i stan, måste jag göra dom! Så nu gott folk står äggvitorna i rumstemperatur och väntar på att få lite kärlek.

Ps. Jag måste verkligen sluta med mitt bakbloggsberoende, det förstör min dygnsrytm! Klockan är snart 04.45 och det känns som att jag har både Saharaöknen och en elefant stående på varit ögonlock, men jag kan inte sluta! -_-

Kommentarer
Postat av: Mirran

Jasså det är därför du var uppe sent! <3 <3 <3

Svar: Hehehe nope, tänkte göra dom på fredag. Om du orkar stå ut med mig då? Annars får jag göra dom ikväll *host* inatt *host* :D
Ellinor Löf

2012-08-09 @ 09:47:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback