Idétorka

För första gången på länge, mycket länge, har jag idétorka. Noll i fantasi och kreativiteten skriker med sin frånvaro. Det hela handlar om att jag ska baka en tårta tills på fredag, och jag har verkligen ingen aning om varken hur den ska se ut eller vad den ska innehålla. Fick tack o lov hjälp av en vän idag som sa choklad. Så får köra på det! Men huuur?! Jag har aldrig gjort en sån, så har inget att relatera till heller. Jag älskar kontraster av färger, men hur lyckas jag med det..? Fan, jag som brukar ha bestämt hela tårtan innan jag ens har fått ett tillfälle att göra den. Brukar tom vakna mitt i natten och komma på något bra ang tårtan jag ska göra. Men icke den här gången..! PLUS att jag ska bjuda på fika på torsdag till den jätte trevliga tjejen i Klarsynt butiken i Bålsta. Bara för att hon är så trevlig! Och vad ska jag göra tills dess? Åherregud, vad det här spårar nu känner jag. Får spendera lite tid med min bästa vän - Google!! Sköt om er!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback