Semester

Hej gott folk!
Förlåt för att jag har lyst med min frånvaro här ett tag nu utan att säga något. Tog mig iväg till Spanien med familjen där vi har ett litet hus. Första gången jag var där och fick se det. Hade bara sett bilder på det innan. Så det var riktigt roligt. Skönt att bara komma iväg också!
Men nu är jag som sagt tillbaka! 
Och jag har en del att visa er i kommande inlägg ;)
 
Men först bjuder jag på några bilder från Spanien.
 
Här plaskar vi runt i havet. 
 
Påväg hem från stranden. Sjukt vacker utsikt då huset ligger i bergen.
 
Hur söt är inte den här då?!
 
Solar i ett tappert försök att gå en nyans upp ;)
 
 
 
Taget från takterassen.
 
Godaste glassen någonsin!!


Systeryster och jag. Haha garvar varje gång åt den här!
 
Ligger och samlar kraft innan jag börjar packa resväskan. Varför är det alltid så jobbigt när man ska hem? Tur att mammas väska va tom, annars hade jag fått lämna kvar en hel del. Råkade shoppa lite mkt heheh ;)


Vacker soluppgång på hemvägen.
 
Så här bra sikt hade vi nästan hela vägen. Riktigt häftigt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad härligt det ser ut!! :)

2012-09-19 @ 18:47:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback