Banan-Chokladtårtan

 
Tyvärr enda bilden jag har på den här tårtan då dom andra finns på min döda mobil. Lite segt för vore kul att kunna visa hur den såg ut från början. Men men.
Den här tårtan gjorde jag iaf till min 22-årsdag. Jag hade läst om marshmallowfondant och ville absolut testa det. Sen ville jag testa kombinationen banan och choklad eftersom tårtan jag hade på min 18-årsdag innehöll det och den var sjuuukt god. Försökte mig även på att modellera en banan. Första tårtan där jag gjorde allt själv också.
 
Består av:
Ljusa bottnar (gjorde själv)
Banan (mosad)
Mjölkchokladfluff (gjorde själv)
Spacklad med chokladsmörkräm (gjorde själv)
Dekorerad med marshmallowfontant (gjorde själv)
Choklad
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback