Lycka ren lycka

Det är precis vad jag känner just nu! När jag får slita upp och pilla på allt jag införskaffade mig under premiärturen till Kakburkens butik.
Jag har tidigare klagat på min ledsna spritspåse från ICA med bara tre tyllar. Och antalet gånger jag önskat att jag hade andra färger än just karamellfärg. Både till konsistensen och andra färger. Och idag sitter jag här med 26 st metall tyllar från Wilton, ny spritspåse, smoother, 6 st pastafärger, penslar och röd sugarpaste.
Jag känner mig verkligen som ett barn på julafton!
Jag (läs min familj) tycker att min bakning tar lite väl mycket nattetid av mig. Men det kommer inte vara någonting jämfört med vad det kommer att bli känner jag. Hehe. Sitter redan och planerar att göra dubbel sats smörkräm och sen bara gå loss med spritsen och lära sig hur alla nya tyllar funkar. Ååå jag längtar redan!!


Kommentarer
Postat av: Amarisa

Åååååh gud vad kul!

2012-09-13 @ 04:00:54
Postat av: Fina fröken söt

Oh my vad roligt!! :) Åh önskar de sakerna låg hemma på mitt köksbord...Får införskaffa framöver. Tror det gör stor skillnad att ha bra spritsverktyg!
Happy baking!

Svar: Ja, det gör verkligen stor skillnad. Ju bättre verktyg man har desto roligare blir det ju. Du får önska dig det i julklapp ;)
Ellinor Löf

2012-09-18 @ 16:33:20
URL: http://finafrokensot.se
Postat av: Johannaday

Hej :) Fin blogg!

Var med i min tävling och vinn en helikoptertur eller provflyg ett flygplan -> http://www.johannaday.com/2012/09/tavling-vinn-ett-aventyr.html

Lycka till! /Johannaday

2012-09-19 @ 09:37:32
URL: http://www.johannaday.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback