Hjärttårtan

 
När mitt förra bonusbarn skulle fylla 5 år förra året ville hon att jag skulle baka en tårta som smakade jordgubbsglass och hade formen som ett hjärta. Så vad gör man inte för dom små liven..
Såhär i efterhand hade jag hellre sett att jag skurit ut hjärtat själv, än använt mig av en hjärtform när jag inte ens gillade formen. Men men. 
Har "tyvärr" bara en bild på den här, då jag blev så missnöjd med den. 
 
Består av:
Ljusa bottnar (gjort själv)
Hallonmousse (köpt på påse)
Vaniljkräm (gjort själv)
Spacklad med grädde
Vit choklad
Geléhjärtan
Frysta jordgubbar (en mycket dum idé då det bara var snyggt sålänge dom fortfarande var frysta. Alltså inte alls länge, höhö)
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback