Carstårtan

 
När en kompis son skulle fylla 1 år ville hon att jag skulle göra en liggande Carstårta i sugarpaste. Självklart ville jag ju hjälpa till. Så efter lååång tids planerande över hur jag skulle lyckas få den både liggande och trovärdig, blev den tillslut som jag tänkte mig. Fast min mentala bild var inte lika "krockad i fronten" heheh. Dom där hemska vecken alltså..! Men ändå rätt nöjd då det blev dom enda vecken eftersom jag bara hade täckt en tårta tidigare, min banan och chokladtårta. 
 
Består av:
Ljusa bottnar (gjorde själv)
Vaniljkräm (gjorde själv)
Päronsmörkräm (gjorde själv)
Dekorerad med: 
Sugarpaste (den blåa, gula och svarta färgade jag själv)
 
 
Använde ett glas som mall till däcken då mina jag gjorde på fri hand påminde mer om misshandlade ägg än runda hjul hehe.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback