Macarons som dekorering?!

Jag förstår verkligen inte grejen med att dekorera sina tårtor och cupcakes med macarons! Och jag ser det överallt!  Är det bara jag som tycker att det är som att sätta en Ferrari ovanpå en Dodge? Det går liksom inte ihop! Så varför..?
 
Snodde några bilder från Google för att visa. 
 
 
 
 
 
 
 
Whyyyyyy???
Min sista undran, hur skär man ens en tårta med macarons? Som den med hallon på. Petar man bort dom och ger dom/den snällt till hen efter en eller tar man den själv, eller skär man mitt i..? 
Fan nu kommer jag grubbla på det här länge! 
 
(Sorry för att bilderna är olika storlekar. Skriver från paddan nu och vet inte hur man ändrar hehe. Så fixar det när jag sätter mig vid datorn. Tills dess får ni stå ut :) )
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback